Procedura de masurare a parametrilor asociati indicatorilor de calitate
Indicatori privind Calitatea Serviciilor Furnizate in anul 2016
  Trim I Trim II Trim III
1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului
(30 de zile conform conditiilor generale de furnizare a serviciilor de telecomunicatii)
  a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri 7 zile 7 zile 7 zile
  b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri 15 zile 15 zile 15 zile
  c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali 97% 98% 97%
2. Termenul de remediere a deranjamentelor
(48 ore conform conditiilor generale de furnizare a serviciilor de telecomunicatii)
  a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide 40 ore 39 ore 40 ore
  b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide 184 ore 186 ore 184 ore
  c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali 86% 87% 86%
3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final
  a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali 0.28 0.29 0.28
4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente
  a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente 0.28 0.29 0.28
5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii
  a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii 0.00 0.00 0.00
6. Termenul de solutionare a reclamatiilor
(30 de zile conform procedurii de inregistrare si tratare a reclamatiilor)
  a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii 40 ore 39 ore 40 ore
  b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii 184 ore 186 ore 184 ore
  c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali 86% 87% 86%